დღეს გავეცანით "პროექტზე დაფუძნებული სწავლა". ეს მეთოდი, ჩემი აზრით, შესაძლებლობას აძლევს მოსწავლეებს შეიძინონ ცოდნა და უნარ-ჩვევები დავალების სიღრმისეულად შესასწავლად. მოსწავლე აქტიურად არის ჩართული და მაქსიმალურ შედეგს აჩვენებს. რაც მეტად მნიშვნელოვანია. განვიხილეთ საპროექტო შედეგები ჯგუფში, მივიღეთ შენიშვნები და რჩევები პროექტის უკეთესად განსახორციელებლად. გადმოვიღეთ პროექტის შაბლონი და დაავიწყეთ მისი შევსება. გავეცანით სწავლებას "შებრუნებული საკლასო ოთახი" რომელმაც ძალისნ დამაინტერესა,განვიხილეთ საიტი ncp.ge , რომლის საშუალებითაც მოვახდინე ჩემთვის შესაფერისი ინდიკატორებისა და სტანდარტების გადმოტანა გეგმაში. ვფიქრობ,დღე საინტერესო და ბევრის მომცემი იყო.
воскресенье, 7 февраля 2016 г.
დღე მეორე
დღეს გავეცანით "პროექტზე დაფუძნებული სწავლა". ეს მეთოდი, ჩემი აზრით, შესაძლებლობას აძლევს მოსწავლეებს შეიძინონ ცოდნა და უნარ-ჩვევები დავალების სიღრმისეულად შესასწავლად. მოსწავლე აქტიურად არის ჩართული და მაქსიმალურ შედეგს აჩვენებს. რაც მეტად მნიშვნელოვანია. განვიხილეთ საპროექტო შედეგები ჯგუფში, მივიღეთ შენიშვნები და რჩევები პროექტის უკეთესად განსახორციელებლად. გადმოვიღეთ პროექტის შაბლონი და დაავიწყეთ მისი შევსება. გავეცანით სწავლებას "შებრუნებული საკლასო ოთახი" რომელმაც ძალისნ დამაინტერესა,განვიხილეთ საიტი ncp.ge , რომლის საშუალებითაც მოვახდინე ჩემთვის შესაფერისი ინდიკატორებისა და სტანდარტების გადმოტანა გეგმაში. ვფიქრობ,დღე საინტერესო და ბევრის მომცემი იყო.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий