გავაკეთეთ გავლილი ტრენინგის მთლიანი ანალიზი, გავიხსენეთ რა იყო ჩვენიტრენინგის ძირითადი მიზანი. რა უპირატესობა აქვს პროექტზე დაფუძნებულ სწავლებას და რას აძლევს მოსწავლეს სწავლების ასეთი მეთოდი. ვისაუბრეთ დიფერენცირებულსწავლებაზე, გავიხსენეთ სხვსდასხვა თეორიები, შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო პროექტი, შევქმენით და მოვახდინეთ სასწავლო პროექტების პრეზენტაცია. მივიღეთ უკუკავშირი კოლეგებისგან. ვფიქრობ, საერთო ჯამში, ტრენინგმა ბევრი რამ მომცა სწავლების ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
суббота, 12 марта 2016 г.
მეცხრე დღე
გავაკეთეთ გავლილი ტრენინგის მთლიანი ანალიზი, გავიხსენეთ რა იყო ჩვენიტრენინგის ძირითადი მიზანი. რა უპირატესობა აქვს პროექტზე დაფუძნებულ სწავლებას და რას აძლევს მოსწავლეს სწავლების ასეთი მეთოდი. ვისაუბრეთ დიფერენცირებულსწავლებაზე, გავიხსენეთ სხვსდასხვა თეორიები, შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო პროექტი, შევქმენით და მოვახდინეთ სასწავლო პროექტების პრეზენტაცია. მივიღეთ უკუკავშირი კოლეგებისგან. ვფიქრობ, საერთო ჯამში, ტრენინგმა ბევრი რამ მომცა სწავლების ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий